Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2008 20:59 - никой и нищо
Автор: ivoberov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7416 Коментари: 26 Гласове:
1



Никой и нищо



Тагове:   Никой,


Гласувай:
1



1. belisima777 - да закъснялата любов е излишна, ...
23.08.2008 21:19
да закъснялата любов е излишна, това и аз го разбрах:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
2. анонимен - Кой е собственик на вестник "Седем" ?
23.08.2008 23:34
Въпросът е към Иво Беров. Вярно ли е, че Стефанов е продал дела си на Славчо Христов ? В момента кой или кои са собственици на вестника ? Отговорът на този въпрос ще изясни поне на мен всъщност за какво пишеш ?
цитирай
3. анонимен - НЕ СЕ ПАСЕМ,Иво
24.08.2008 07:49
Койно и да е собственик на "Седем",няма никакво значение.
По-точно на никой не му пука.
Ако Иво Беров до преди година ревеше и точеше сополи,как никой не купувал вестника,сега съм сигурен,че този вестник продава в пъти по-малко бройки.
Колкото и да крият това.
Тъпите про-ГЕРБаджийски писания си ги четат само писачите им.
Доскорошната аудитория на "Седем" и на Беров,вече не му чете платените публикации.
ГЕРБаджийте,пък изобщо не им пука,и за "Седем",и за Беров.
Те си се мотивират по техен си,ГЕРБаджийски начин.
Скоро Иво Беров ще се окаже съвсем ненужен.
Употребен ще го захвърлят и забравят.
Защото не изпълни основното,за което му се плаща.
Не можа да обърне в правата колаборационистическа с ГЕРБ вяра,досегашните си читатели.
НЕ СЕ ПАСЕМ,иво.
Белчо Дончев го беше казал.
Не могат ни излъга,защото НЕ СЕ ПАСЕМ.
цитирай
4. ciele - тъжна мелодия..,текст..
24.08.2008 09:04
и все пак вишните няма как да не цъфнат отново.. нищо излишно не се случва... ;)
цитирай
5. alexanderkolev - Много хубава и тъжна песен, Иво! ...
24.08.2008 12:43
Много хубава и тъжна песен, Иво!
Винаги съм се възхищавал на способността ти да предаваш чувство.
А предаването на чувство е същността на изкуството.
цитирай
6. анонимен - Ти ме уби
24.08.2008 12:57
Иво,приятелю,почни да вземаш АНТИДЕПРЕСАНТИ.
Моля те.
Някой добър психиатър може да ти предпише такива фармакологически чудеса,че сам няма да можеш да се познаеш след това.
В добрия смисъл разбира се.Ще станеш съвсем нов човек.
Като музика,и като изпълнение това което си качил тук е ПЪЛНА ОТВРАТ.
Някакво мучене на хремав бивол.Извинявай,но така звучи.
Сигур,ако го издекламираш "ИЗРАЗИТЕЛНО",в стил Маяковски,Пеню Пенев и т.н.....ще си дойде на мястото.
Ама така,си е жива скръб,братко.
И още нещо би чул от психиатрите.
Ексхибиционизъм,но с мярка.
цитирай
7. alexanderkolev - Винаги съм се чудил как може такъв ...
24.08.2008 13:37
Винаги съм се чудил как може такъв добър човек като Иво да бъде така силно и безпричинно мразен. Бог да бъде с тебе Иво - прекрасен човек си, един от най-добрите и одарени хора, които съм имал честта да познавам!
цитирай
8. flyco - странно
24.08.2008 14:26
душевност някаква... Всеки има право на това, особенно пък в собствения си блог. Поздравления!
цитирай
9. анонимен - Анонимий 6,
24.08.2008 19:06
Изказването ти е бездарно, просташко и злонамерено, нищо че е оформено като набор от доброжелателни съвети. Но все пак сме честити, че в днешно време такива като теб само говорят за психиатри. Докато бащите ви директно са изпращали хора в психиатриите за лечение от "вялопротичаща шизофрения".
И още: докато един потиснат човек може да подобри състоянието си с прословутите антидепресанти, един морално извратен човек няма с какво да бъде излекуван.
цитирай
10. анонимен - Анонимий 9
24.08.2008 20:26
Човече опомни се.
Бащите ни били изпращали хора в психиатриите.
Дрън-дрън.
Не си и оригинален даже.
Отделно,дето от подобно изказване прозира параноичност.Агресивна на вербално ниво параноичност.
В САЩ и във всички бели държави,хората сами търсят помощ от психоаналитици и псиатри,за да преодоляват депресивните си състояния.
С ясното съзнание,че депресията пречи,а не помага.
И никой не прави от това сюжети като твоите.
"бездарно, просташко и злонамерено... морално извратен човек..."
Дето се казва: Айде нема смисъл и благодаря все пак.
Изглежда за теб това твоето е надареността,интелигентността,добронамереността...и прочее и прочее.
Аман,дето се вика от такива високоморални съдници като теб.
С претенции за непорочност.
цитирай
11. dobrata - Хареса ми много,
25.08.2008 09:05
Но е много тъжно. Не обръщай внимание на тези, които те плюят! :)
цитирай
12. анонимен - Що?
25.08.2008 13:39
Трета песен, на която не публикувате текста. Казвате, няма да се възприеме без звука. Сигурно е тъй, щом сте преценили. Обикновено това е така, когато музиката е много силна, а текстът е про форма. Като мами блу.
Щото Висоцки и Окуджава могат да се възприемат и като текст само.
цитирай
13. анонимен - Дано демокрацията е само във ваканция
25.08.2008 19:28
Стилистично неправилно поднесено заглавие във в. "Седем" - така е като изгонихте професионалистите. Жалка картинка.
цитирай
14. ivoberov - До анонимен 12
25.08.2008 19:33
Иска да бъде там, където няма никой и нищо
Иска да бъде сам до угасналото огнище

Там където някога е имало огън
Там, където догаря последният въглен
За да не чуе никой когато каже „ Сбогом”
За да не види никой когато си тръгне


С миризмата на прецъфтелите вишни,
Които няма как да не цъфнат отново
Със спомените нищени и разнищвани
И остатъка от една десета живот

Там, където няма никой и нищо
Нито възторзи нито тревога
Толкова е щастлив, че думите са излишни
Като закъснялата му любов

Да, Окуджава и Висоцки могат да бъдат възприети и само като думи. Също Боб Дилън и Жорж Брасенс
Прав си. Поздрави.
цитирай
15. анонимен - Един съвет
25.08.2008 19:49
Приеми един наистина приятелски съвет.
Като поезия е чудесно.
Но като музика,и особено като изпълнение е кръгла нула.
Съвета ми е този.
Помоли някой професионален музикант,има много талантливи музиканти-и от по-старите,а има и страхотно талантливи младежи,да напише музиката към тези стихове.
Помоли някой професионален певец да го изпее.
Дори бъди придирчив към блендата с която ще го изпее.Не всяка гласове бленда е подходяща за този тип музика.
И накрая ще видиш,че крайният продукт ще бъде нещо наистина стойностно.
Така,както го правиш досега е тъпо.
Резултатът е лош,насмешките са ти гарантирани,ти ще се сърдиш,и ще си мислиш,че не те дооценяват,а проблемът е на съвсем друго място.
Надявам се,някой ден да чуем нещо професионално отвсякъде.И като музика,и като изпълнение.Текста е безупречен.
цитирай
16. alexanderkolev - Изпълнението е прекрасно. Напевите ...
26.08.2008 00:32
Изпълнението е прекрасно.
Напевите и гласът, с който Иво пее са единственото, което тези хубави стихове заслужават. Всичко се съчетава така, че да изрази и предаде едно силно чувство. За това съчетание няма никакви рецепти, освен искреността. Ако има дребни несъвършенства в изпълнението, те само го правят още по-силно и трогателно, именно заради това, че е искрено и безизкусно, че залага на дълбочината на чувството, а не на разни глупости и повърхностни похвати, като аранжименти и т.н. Ако човек не може да усети това, значи не разбира най-важното в изкуството. Професионални изпълнения и музиканти само биха отнели от това, което е създал Иво.
цитирай
17. gantree - :)
26.08.2008 07:51
Луда работа. Много се смях.
цитирай
18. ivoberov - Александър
26.08.2008 14:00
Благодаря ти, всъщност точно това е идеята
цитирай
19. анонимен - на мен пък ми хареса
28.08.2008 15:45
Може би защото не робувам в изкуството на партийни пристрастия .Много е истинско и чувствено !
Иво ни разкрива вътрешното си светоусещане ,което е близко до виждането на много от хората на вън.А вие само защото е той ругаете ! Истинското изкуство е неподправено и затова се цени.Поднесено както ти идва от вътре и искренно.Не зная дали пак бихте злорадствали ,ако авторът би публикувал творението си под друго име?
За мен е шедьовър ,който вие не сте дорасли да оцените ,както и свободата на твореца .
Поздрави на всички !
цитирай
20. alexanderkolev - Иво, твой избор е дали да триеш зл...
29.08.2008 09:51
Иво, твой избор е дали да триеш злодумците, но аз не желая думите ми да седят редом със злобно-отровни подмятания по мой, твой или на когото и да било адрес. Това просто отравя атмосферата на обсъждането. Човек спира да пише, защото не знае каква обида може да получи в отговор. И точно това е целта на злодумците.
цитирай
21. ivoberov - Александър
29.08.2008 11:52
Прав си, бях предупредил, че ще трия лични нападки и определения. Вече изтрих едно такова писание.
цитирай
22. анонимен - от Mickey до Иво Беров
30.08.2008 19:19
Tвоя воля Иво!
Трий ме!
Ти и без това отдавна застана на страната на александърколевци.
Но стоя твърдо зад всяка моя дума. И те не са се пръкнали от ЗЛИНА( Цитат:" И точно това е целта на злодумците."), а от МОРАЛ и ДОБРОНАМЕРЕНОСТ!
цитирай
23. анонимен - Mickey до silvistefanov
31.08.2008 04:55
Напротив! Тези които харесваме песента изпята ТОЧНО от Иво , а не от професионалист , сме повече!

забележка :А Иво ме изтри заради друго! To си е на неговата съвест.
цитирай
24. trevistozelena - знам
01.09.2008 00:07
знам го това огнище, помня си го. и помня също, че поисках да запаля огън в него
цитирай
25. анонимен - hinkoff
01.12.2008 20:00
Иво,текста е много хубав. Обаче като певец и музикант, режисьор ,оператор и монтажист колкото и да ми е неприятно, но ще го кажа. Излагаш се.
Пиши...стихове, проза, статии, политически коментари. Прави това , което умееш най добре. Ако това което предлагаш е алтернатива на чалгата, тя ще победи, бъди сигурен.
С уважение, все пак го казвам
цитирай
26. анонимен - Да, песента е много хубава. И текста ...
24.01.2010 22:17
Да, песента е много хубава. И текста и музиката. Малко е тъжна, но светът е голям и спасение дебне от всякъде. Защо трябва да сме толкова озлобени, вместо просто да се усмихнем...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivoberov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7807084
Постинги: 207
Коментари: 8911
Гласове: 15102
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031