Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2014 10:14 - БУЛСАТКОМ СА МОШЕНИЦИ номер1
Автор: minchopincho Категория: Новини   
Прочетен: 1134 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.01.2015 11:01


 За пореден път оставам възмутен от наглото отношение на булсатком към своите клиенти.Искрено се надявах на извинение от тяхна страна за причиненото неудобство  През  юни месец нямах интернет шест дена  , създадоха ми толкова  главоболия  и сега на първи ,когато отидох  да си платя кабелната телевизия  те  ми искат пари и за интернета. Касиерката  ми казва да си пусна  молба. Едно не мога да разбера ,защо фирмата им се прави на ощипана девойка. Нема не знаят за проблема и защо трябва ние да пускаме молби, като цяла Варна нямахме интернет.На това му се казва наглост. Продължават да ни създават проблени. Много добре знаят ,че  на цяла  Варна ни  беше спрян интернета. Ако бяха нормална фирма ,която цени своите клиенти, трябваше да поднесе своите  извинения за причиненото неудобство и да преспаднат услугата си за интернет за миналия месец, но уви. Това не се случи. На касата ми казаха , че трябва да си платя интернета, което ме накара да си помисля,че наистина трябва да си прекратя отношенията си с  булсатком,защото това не им я за първи път. Не мога да разбера как в тази фирма има толкова безодговорни и бездушни хора.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchopincho
Категория: Новини
Прочетен: 75356
Постинги: 40
Коментари: 17
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930