Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2014 22:01 - Знаеш ли какви цигани имаше...
Автор: ivoberov Категория: Политика   
Прочетен: 7793 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Абе много загадЪчна работа. От двадесет години пиша срещу българите. Поне едно писание на месец. Това-сега ще изчисля колко знака прави това – едно писание срещу българите на месец, значи 120 писания на година, а за двадесет години – 2 400 писания, всяко писание по примерно десет хиляди знака, значи общо 24 000 000 написани срещу българите.
Двадесет и четири милиона знака срещу българите. /Сега като го изчислих даже ме хвана нещо като трансцедентален, тоест отвъден ужас, а и срам/
И чрез всичките тия знаци съм наричал българите всякак, но най-вече природонаселение, тоест популация, като и досега смятам, че определението природонаселение е по-обидно от популация. Писал съм също, че българите са глупави, че са тъпи, че са простаци, или най-малкото съм намеквал, че съм такива.
Ако съм писал срещу някого повече, отколкото срещу българите, това е срещу управниците, които те си избират. Особено срещу най-любимият им управник. Хвалил съм единствено само за най-мразеният от тях управник.
И как след всичките тия двадесет и четири милиона знака срещу българите никой не се сети /не че не са ме чели/ да ми рече, че пиша с езика на омразата, че съм расист, фашист, Менгеле, Гьобелс и Хитлер, че поддържам само нашите, защото са наши /които и да са те/, че съм българофоб,  че блея заедно с расисткото стадо и че крещя българоомразнически работи заедно с дивата тълпа.
И как не се сети Движението за Права и Свободи да защити българите от българоненавистническите ми писания – нали са общобългарска партия, а не турска, циганска, или етническа. И как ония от Хелзинкския комитет за човешките права не се сетиха да защитят българите от расистките ми писания – нали са много чувствителни, много наблюдателни / Хелзинки уоч, малии/ и нали това им е работата, за това получават пари, нали.
На всичките ми срещубългарски откровения – мързи ме да поставям навсякъде кавички за недосетливите – се противопоставиха единствено медиите и мегданите /форумите/ на Атака, където очаквано и надлежно бях наречен национален предател, турска подлога, майцепродавец и други разни такива наричания, с които атакистите наричат хората.
Колко знака съм написал срещу циганите също изчислих. Написал съм две вметки в две писания – толкова съм написал - и това прави примерно две машинописни страници, всяка по две хиляди знака- общо четири хиляди знака.
Двадесет и четири милиона знака написани срещу българите и  четири хиляди срещу циганите. Компютърният изчислител показва значи, че против българите съм писал 6000 пъти повече знака, отколкото срещу циганите.
Шест хиляди пъти. Пъти. Повече.
И след всичко това се намират някакви книжно бледорозови и нежноцветно бозави създания с пухеста мисловност и парниково-перушинена чувствителност, които се заеха да ми обясняват, че съм националист, расист, фашист, че рева с тълпата и блея със стадото, че говоря с езика на омразата и че поддържам нашите си защото са наши. И даже ме приканват да ги ризприятелявам във фейса, сякаш са нещо толкова значимо, че си заслужава да си припомням как ставаше това разприятеляване и къде точно трябва да се цъка с мишката по този вълнуващо - забележителен случай.
На всички тях  ми се ще да им река : Абе я вървете да си турулюткате пуканките из онтологичните сокаци на психеделичната си неконвенционалност и трансмуталната си лъмбърсексуална задушевност.

Всъщност друго ми се ще да им река, но няма да кажа какво точно, за да не накърня някак книжнобелорозовата и нежноцветнобозавата им душевна пухестост.
Като срещу циганите дори не съм писал нищо обидно. Освен това, че много крадат и че вилнеят и грабят по селата. А съм го писал това поради една много проста причина. Причината е, че циганите много крадат, а също, че вилнеят и грабят по селата. Това е причината, а не някакъв зорлемски приписан ми фашизъм или расизъм. Не съм писал, че арменците, помаците, англичаните, евреите, македонците или турците много крадат, вилнеят и грабят по селата, защото не го правят. /Те правят други работи/ А не защото съм арменолюб, помаколюб, англичанолюб, юдолюб, македонолюб, или турколюб.
Майка ми е много, много възрастна жена, няма защо да измисля, да раздува или да лъже. Разказа как, някога, много някога, когато била още малка, откраднала /всъщност взело детето/ от царевицата на съседа няколко кулена. Съседът обаче я разобличил пред баща й /дядо ми/ и дядо ми такъв шамар плеснал на „детето, дето взело”, че на него вече не му и хрумвало да взема каквото и да било от когото и да било.
Вижте бе хора, няма какво да го крием, да го преиначаваме и да се превземаме. Това са различни култури, различни начини на мислене, различни ценности, различно възпитание. Това са народностни отлики и особености. Българският баща удря шамар на дъщеря си, защото е крала, циганският баща удря шамар на дъщеря си, защото не е крала. Или защото не е крала достатъчно. Защото я е учил да краде, а пък тя не е внимавала в уроците. „Който не работи, не трябва да яде” е българската поговорка. „Който не чурек, не хас маро”-циганската. Щото за циганите кражбата си е работа. Почтена за тях си.
Друг е въпросът, че някои българи започнаха да учат дъщерите как да си докарват много пари по лесния начин, сключвайки съответните договори със съответните фирми на съответните хора, ама това не е кражба, това е договор, просто „детето взело, защото му дали срещу консултации”, може би, едва ли не, разбираш ли значи, капиши…
И още един спомен от много, много някога на майка ми. Записал съм го със записвачка, предавам го дословно, без поправки и правописни преиначавания :
„Цигани имаше. Ама знаеш ли какви цигани имаше, идваха едни – душливите им викаха. С едни дълги рокли такива. И ние имахме тук, дето е чешмата сега, имахме кош, та слагахме царевицата в него. Плетен кош. И тие дошле и седнАле под коша и фръгат царевица на кокошките да фанат некоа кокошка. Мама като излезе с един прът. Като ги погнА. И ги изгони, разкара ги насам и те ги хванаха в общината. Там къде беха крали, това си го земАха хората. Па катунари имаше, покрай барата идваха. Кошници продаваа. А у село имахме само една циганска къща и тиа са прекръстиха после. И той стана кмет тоа. След девети. Циганина. Викаха му Курто. Де да знам защо той стана кмет. Нали като додЕ девети септември тиа наслагаа всичката простотия. На кметове, на стражари, на не знам кво.
Ако някой любопитства, всичко, което съм записал като спомени е тук :
Та ето значи откъде са дошли тия две мои вметки срещу циганите. Предадено ми е било по наследство от баба ми значи. Ако не генетично, то като расистки завет . Щото тя е била нетолерантна фашистка - „земАла един прът и погнАла” циганите, вместо братски и сестрински да си раздели с тях кокошките и царевиците. Но тогава, преди Соца не само баба ми, а и общината е била фашистка. Защото „ те ги хванаха в общината” и „там къде беха крале, там си го земАха хората”.
И циганите още тогава са били антифашисти, нема начин, значи. Нали по някакъв изконен левичарски тертип всички крадци са си по начално антифашисти и комунисти.
Но ако фашистката ми баба би могла да предвиди какво я чака в бъдеще, може би въобще нямаше да възприема циганите като крадци и нямаше да ги гони с прът. Защото пред крадците, които идват после, циганите бледнеят до снежнобяло и розовочервено. Те, другите цигани, й вземат всичко -  и земята, и добитъка и имота, а сина й /вуйчо ми/ затварят в концлагер. Като наричат кражбата си  „национализация, за да изглежда научно и сякаш въобще не е кражба. А също избиват най-образованите и издигнати хора из селата, като наричат убийствата „борба против фашизма и капитализма”  за да изглежда така, сякаш убийствата въобще не са убийства, а историческа неизбежност в името на светлото бъдеще. Може би едва ли не.
Така че наистина най-големите кражби, тоест, ако щете, национализации и най-масовите убийства в България, или ако щете, борби за светло бъдеще, са извършени от българи.
Което по никакъв начин не прави другите видове крадци и убийци по-малко крадци и по-малко убийци.
Още повече, че тук има една подробност, показателна за основното, за същината. След нахлуването на Съветската армия в България българите крадат и убиват обхванати от налудност, увлякла доста голяма част от човечеството. Но след като заболялото човечеството започна да се лекува от лудостта си, българите имат всичката възможност да се върнат към хилядолетната си племенна нравственост за която кражбата и убийството са грях. Още повече, че дори през налудните времена на комунизма българите крадяха като цигани, дори повече от тях крадяха, но не от частното, доколкото частно все още имаше, а от общото – от държавното и от текесезарското ; от частното да крадат някак си се притесняваха поради срам изконен. А циганите няма как да се върнат към някаква своя хилядолетна нравственост с принадлежащите й адети и обичай. Те са си там. Оттам не са излизали. Такива каквито са си.
А дори и циганите не е като да не са съвсем участвали в общочовешките налудности / Курто станал кмет/. Но племенното при тях – за добро или лошо, в случая с налудностите за добро – си остава основно и предопределящо  - джавалето си чурек и до ден днешен.
Това не е предопределие in aeternum на биологията, на гените, на расата или на висши сили някакви. То е преодолимо. Доказателство за неговата преодолимост са изключенията. При циганите има достатъчно изключения, които ценят почтения труд, както при българите има достатъчно изключения, които ценят свободата, човешките права и демокрацията. Всички се учим и правим усилия, дори и тези, които живеят от европейските помощи без да ограбват и изнасилват бабичките по селата.
Само че в стремежите, изикванията и усилията, също както при отговорностите трябва да има равнопоставеност. Както държавата, съзнавайки своята отговорност би  трябвало да приобщава малцинствата / а не да ги оставя на произвола на политически тарикати като тия от върхушката на ДПС/, като им дава възможност да работят и да се образоват, /а също като им дава земя - ето едно възможно решение за приобщаването на циганите /, така и и циганите би трябвало, ако не са безотговорна популация, да осъзнаят своите задължения към вида хомо сапиенс и да приемат труда, работата, образованието и почтеността като общочовешка ценност, а не като някаква българска или фашистка извратеност.
Това, което най-вече кара хората в развития демократичен свят да излизат на улицата, да искат и да го изискват - и в Гърция, и в Америка и във Фрация, и навсякъде, е работата. Job, job, job - това търсят хората. А когато циганите търсят джоб, то е в някакъв друг смисъл на думата и за други цели.
Да сте виждали една, ама една единствена циганска демонстрация за искане на работа ? Или половин демонстрация поне. Или за искане на достъп до образование ? И това го няма. Въобще го няма.
Циганите излизат на улицата с други искания. До получават европейски и други всякакви други помощи. И да не си плащат тока.
И я стига вече с тия предвзети самонавивки и раздувки за фашизъм и расизъм там, където го няма. Защото така няма да го видите там, където го има. Опустошаването на селата от малцинствени тайфи дали е расизъм и геноцид ? Забелязахте ли го въобще през тези години. Написахте ли барем ред за това опостушаване. Защитихте ли пострадалите ?Или ви е по-удобно в книжния калъф. Горките цигани, грабят и изнасилват, защото са онеправдани, а ограбените и изнасилените нямат значение - за в книжките не се споменава. За тях да мислят Волен Сидеров и подобните му.
Защото може да се каже, например, че дори тая банда, която върлува из София подобно на шпицкомандите в някогашна Германия за да бие хората с друг цвят на кожата, дори тя не е фашистка. Това са просто цигани, които се събират за да бият българи, щото им е кеф, нищо повече, никаква идеология няма тук. Горките цигани - толкова са потиснати, че са принудени да бият българите по автобусите. Как да не ги защитиш...
И тия хора, дето бият лекарите дошли на крака да им помагат не са скотове. Скотове значи животни. Мирни домашни предимно. А вижте по Нейшънъл Джиографик какво правят скотовете и животните, дори дивите, когато хората решат да им помогнат в беда. Първо се дърпат уплашено. След това благодарят. Имаше една трогателна случка с кит, оплел се в рибарски мрежи. Хората го освободиха и повече от петнадесет минути след освобождението си той прави чудни скокове над водата, за да благодари на освободителите си.
А тези хора, които бият лекарите дошли при тях за да им помагат, не са скотове, нека не обиждаме животните. Те са нещо по-лошо.  Знае се какво.
А всъщност от циганските побои върху лекари трябваше да се възмути и министърът на вътрешните работи също. Сигурността на лекарите е негова работа,  не на министъра на здравеопазването. А е много показателно също, че иначе устатият наш премиер се сгъна, сви се, ската се и се притаи покрай тия побоища, тоест случаи, /да не излезе, че говоря с езика на омразата/
Край
Само като допълнение отправки към една песен за циганите и една песен за българите :
За циганите
и за българите
и още една - за българите, за циганите и за мюсюлманите с картинки от гето
https://www.youtube.com/watch?v=urZ6WtEiSw8&list=UUR0JeeFRHNy1KO2FkNBjoCQ
О
бнародвано първо в www.ivremena.com


Тагове:   българи цигани,


Гласувай:
6
0



1. staler - я, гледам и не вервам на ушите си. .
23.12.2014 01:00
я,гледам и не вервам на ушите си..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivoberov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4772009
Постинги: 207
Коментари: 8908
Гласове: 15093
Календар
«  Юни, 2017  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930