Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2017 21:43 - ФЕЙСБУК, ПРИЯТЕЛИТЕ И ЧИЧО ПЕПИ
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 10088 Коментари: 25 Гласове:
3

Последна промяна: 17.04.2017 22:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Прочетох тук как един от  съвременните български  стихоплетци и неуморен труженик в полето на лирическата ширпотреба се е изрепчил, че е издал поредната си, 38 стихосбирка. Бедният Далчев, дето сколаса всичко-на всичко 3.

Като обигран варненски тарикат, Валерката Станков отново ни пробутва евтини манипулации. Поредната му книжка не е издадена от издателство "Пасат прес", както твърди самият той, защото "Пасат прес"  не е издателство, а варненска печатница. С други думи нищо не е издавано, а просто е отпечатано на принципа на "самиздата". Както и да е. Това между другото.

Още по-гротескно на този фон стои опитът на "автора" да "помпа мускули" в нелепи коментари поод постинга си. Той, виждате ли, имал 5000 приятели и 2500 последователи във Фейсбук. То хубаво, ама до момента новата гениална стихосбирка на Станков са си поръчали всичко на всичко 30-тина, при това с бонус автограф и то на цена само от 10 кинта. Мдаааа......Дето се казва, егати и хилядите приятели и последователи. Предполага се, че всеки един приятел на тази смешна цена би трябвало да си поръча барем една книжка, да не кажа 2-3 за близки и роднини.Вместо това получаваш "топли прегръдки" от блогерката "сизънъфдъуич". Хубаво нещо са топлите прегръдки, дори и виртуални, ама нещо не я виждам въпросната блогърка сред гордите купувачи на последния Станков шедьовър.

Последното пък ми напомни една история от издаването на предпоследната Станкова стихосбирка. Пък и това събитие не беше толкова отдавна. В тази история е забъркан небезизвестният блогов мазник Чичо Пепи. Та в един почти идентичен сюжет авторът беше тропосал някакъв хленчещ постинг, приканящ "приятелите" да се поръчат книжката на мобилния телефон срещу сумата отново от 10 кинта. Знайно е, че Станков по онова време я беше позакъсал. Логично най-активно и напористо се беше включил Чичо Папи, ама не да си купи книжки. Не. Чичо Пепи приканваше автора да му заделял там няколко екземпляра за него самия и за майката на дакела Пиночет, за да можел да ги  получи като се видели. Разбира се, тогава и да ги...плати.

Вместо да извади едно 40-50 лв., да тури още една петарка за куриерска пратка и туй то.

На всичко това му викам аз: "Да ти *ба и приятелите и последователите". Ама то, каквото поезията, такива и последователите.



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. seasonofthewitch - :))))))) :Р Не съм в упомена...
17.04.2017 21:56
:))))))) :Р

Не съм в упоменатите, поръчали книгата,но това значи ли,че вече не е в мен? :))))))
Поздрави. :)))))
цитирай
2. seasonofthewitch - И стига вече с вашите вражди!Аз съм ...
17.04.2017 21:59
И стига вече с вашите вражди!Аз съм читателка и консуматорка на текстове. :))
цитирай
3. milady - русти, моля те,само таЯ Блогерка е колкото.. 30 ина..
17.04.2017 22:01
блогерката "сизънъфдъуич"

иначе ,и аз имам вече 2 –3 такива подаръка
и без да имам 5 000 френда..
да му имам и конкуренцията на Чу..
Баба роса Боса..
Дядо Боже, и ти преСветиий наш Спасителю,
моля те, прибери си вересиите от Земята..
от „Групата анонимни и омаломощени читатели“
Амин !!

цитирай
4. rustam - Фактът
17.04.2017 22:02
seasonofthewitch написа:
:))))))) :Р

Не съм в упоменатите, поръчали книгата,но това значи ли,че вече не е в мен? :))))))
Поздрави. :)))))


че не си го споделила по-рано, а правиш намеци сега е красноречив... Разбира се, че не е в теб.
цитирай
5. rustam - То и аз съм консуматор
17.04.2017 22:05
seasonofthewitch написа:
И стига вече с вашите вражди!Аз съм читателка и консуматорка на текстове. :))

на много неща, включително на текстове. Но никога не пия капучино от пакетче. Пия само капучино в "Барбоса" на главната с етиопска мока.
цитирай
6. rustam - ...
17.04.2017 22:06
milady написа:
блогерката "сизънъфдъуич"

иначе ,и аз имам вече 2 –3 такива подаръка
и без да имам 5 000 френда..
да му имам и конкуренцията на Чу..
Баба роса Боса..
Дядо Боже, и ти преСветиий наш Спасителю,
моля те, прибери си вересиите от Земята..
от „Групата анонимни и омаломощени читатели“
Амин !!



Гордостта е голям грях!
цитирай
7. kanibal - Отдавна лицето Станков трябваше да ...
17.04.2017 22:58
Отдавна лицето Станков трябваше да обитава някоя психиатрична клиника, защото единственото, което осмисля жалкия му животец, е да изсере някое аки тук, да си го напомпи, да си се коментира сам с поне 7 ника, да си гласува сам с поне 15, да чака да дойдат няколко идиота да го оближат - и това с месеци и години.
Болно вманиачено чучело.
цитирай
8. kanibal - И стига вече с вашите вражди!Аз съм ...
17.04.2017 22:59
анонимен написа:
И стига вече с вашите вражди!Аз съм читателка и консуматорка на текстове. :))


Боже, една от правещите фелацио на идиота е цъфнала, хаха.
цитирай
9. blackpredator - лелеее, полигор те ощастливил
17.04.2017 23:18
черен оушън :O
тая кална локва бие сички пепита у блога

не знам за 2500 последователите у фейса, ама последователите в блога имат едно и също IP
бахти гнуста са тия двамата
поети, сър!
цитирай
10. missana - Възхитен съм от точните констатации!
18.04.2017 03:09
Ако ми е позволено да добавя, че някои "поети" вървят по стъпките на "поета" Божидар Божилов от близкото тоталитарно минало. В това няма чудно, защото един "поет"-кука /т.е. потомствен служител на ДС, внедрен в тоталитарно издателство/, епигонстващ двама известни съветски поети с овехтелия си "творчески" почерк, поради недостатъчната си образованост е приел на доверие закона на Хегел за количествените натрупвания и качествения скок. Такъв скок няма да има освен по начина, описан от покойния Николай Кънчев: "Делфинът скача от водата във водата. Човекът скача от земята във земята!". Упоменатият поетЧу няма да подобри нито Гинес-рекорда на Божилов, нито произодителността на "поета" Стоян Ватралов. Но с всяка следваща книжка ще убеждава всеки стойностен ценител на поезията у нас в принадлежността си към територията на поетичната яловост. На това някои казват харакири. Но добре е, че поне е публично.
цитирай
11. redabyss - Боже!А преди да започна да правя ...
18.04.2017 06:02
Боже!А преди да започна да правя фелацио и да клакьорствам някъде,трябва да искам одобрението ти за въпросния пенис ли?! :-о Я не ставай ревнив и инфантилен като съпруг! :))))))

П.п:Аз съм Seasonofthewitch.

цитирай
12. redabyss - Господа Блогъри, държите се като ...
18.04.2017 06:12
Господа Блогъри,държите се като класически литературни деятели.Не е тайна,че ако не са били враждите в литературата,никой,нищо,никога е нямало да напише. :))
Я си пишете нещата,а ние да идваме да си ги четем и не ни забърквайте в личните си отношения!На мен не са ми интересни.Не са ми интересни и клишетата (от нашата литература) Багряна-Габе,Йовков-Елин Пелин.

Успешна седмица. :)
цитирай
13. kanibal - Нали и аз това казвам бе, сладур -
18.04.2017 07:18
blackpredator написа:
черен оушън :O
тая кална локва бие сички пепита у блога

не знам за 2500 последователите у фейса, ама последователите в блога имат едно и също IP
бахти гнуста са тия двамата
поети, сър!



че облизващите гения, титана, колоса Чу са си негови профили. Това selena3, 4oskies, favn55, elvispresli, xubavka...са създадени само за да може тоя да се облажава сам.
Е кой ще се наеме да твърди, че Чучулина е нормален??
Ами да се самонапомпи, да си съзерцава мутрата на първа и се подмокря от това, но защо трябва сам да си се хвали бе???Психоза в класически вид, срасване с виртуала и трагикомично зомбиране.
И само не ме уеднаквявай с тоя, дръвнико.Аз от дъжд на вятър се мяркам тук и не чакам откачалки като Йотова,иличе и Пепи да ми правят виртуални свирки.
Аз съм творец, а не чучулина.
И никога не обиждам потребителки като това нищожество, което вчера в отговор на свой клонинг нарече една бездетна яловица
От дълги години Станков превръща сайта в кочина ,само в каквато може да вирее.
цитирай
14. nalia - Удвои лъжичките захар в капучиното си, рустам,
18.04.2017 07:32
дано ти се услади и живота:)
цитирай
15. godlieb - Хеми Варналиус
18.04.2017 07:39
НЕ Е ЧЕСТНО - ДОТОЛКОВА НЕКОЛЕГИАЛЕН КОМЕНТАР. НЕ Е ...
цитирай
16. kanibal - ОЩЕ ЕДНА ОТ ОБЛИЗВАЧКИТЕ НА ГЕНИЯ.
18.04.2017 07:48
nalia написа:
дано ти се услади и живота:)



А ето доказателство за пълната ненормалност на тоя.
Посред нощ е дошъл да ми сложи минус с два от десетките си клонинги.
Посред нощ - няма ден, няма нощ за тоя караконджул.

02:49 - poilgor
02:10 - 40skies

Значи за чудерастките зомбита е в реда на нещата тоя да се коментира сам и да се помпи.
какъвто гуруто, такива и феновете му.
цитирай
17. kanibal - Когато потребителка прави публично виртуално фелацио всяка сутрин на един и същ,
18.04.2017 07:50
redabyss написа:
Господа Блогъри,държите се като класически литературни деятели.Не е тайна,че ако не са били враждите в литературата,никой,нищо,никога е нямало да напише. :))
Я си пишете нещата,а ние да идваме да си ги четем и не ни забърквайте в личните си отношения!На мен не са ми интересни.Не са ми интересни и клишетата (от нашата литература) Багряна-Габе,Йовков-Елин Пелин.

Успешна седмица. :)



то очевидно виртуалната проституция иде отвътре.

Ближа, ближа волно аз
и изпадам във екстаз,
и във жега, и във мраз
не, не мога да съм пас,
ближа, ближа волно аз.
цитирай
18. redabyss - Оф, как ме разплака язвителното ти ...
18.04.2017 07:55
Оф,как ме разплака язвителното ти перце! :Р :))))))
Смешник. :)))))) :Р
цитирай
19. favn56 - и Канибалът се появи, здрасти по...
18.04.2017 08:01
и Канибалът се появи, здрасти полигораен шизофреник, няма начин да не се сдушите с Рустам
цитирай
20. kanibal - и Канибалът се появи, здрасти по...
18.04.2017 08:34
favn56 написа:
и Канибалът се появи, здрасти полигораен шизофреник, няма начин да не се сдушите с Рустам


Чу, съкровище мое, да си в 2-3 часа през нощта в блога, както съм документирал, означава, че си толкова вманиачен, толкова виртуалният живот е изместил реалния, че си наистина луд за връзване.
кой стои в 3 през нощта тук, а слънчице?
Много тежко си болен, ама много.
цитирай
21. kanibal - анонимните лизачи на гъза на чучулина са жалки почти колкото самия него
18.04.2017 08:35
анонимен написа:
само че Рустаме, след като изчезнеш от този свят, от теб няма да остане нищо, но виж от Валери Станков - ще има книги, и знаеш ли - те ще се четат, колкото и да ви е яд.

цитирай
22. apostapostoloff - Автор съм на 15 ИЗДАДЕНИ книги.
18.04.2017 09:26
Издаде ги най- голямото издателство по онова време ИК "Труд". Години наред работих и като редактор в различни издателства. Пиша това за да се знае, че аз знам за какво иде реч.

Ето как стоят нещата в момента: всички книги в България излизат в тираж от 200 - 500 екземпляра. Всички, дори и преводните. Това е така, защото хората спряха да четат.

Това е истината, чистата и свята истина. Всичко останало е от Лукавия.
цитирай
23. rosiela - А аз не вярвам, Рустаме,
18.04.2017 16:26
и десет лева 30 души да са дали.
Чичо Пепи има и друга функция - как да пробута "великия стихоплетец" на софиянка, да не му кисне в апартамента, когато го няма. Досега успехи на сватовското поприще няма.
цитирай
24. rosiela - Пардон,
18.04.2017 16:27
гарсониерата!
цитирай
25. rustam - Отзад-напред
18.04.2017 16:42
- Роси, не му знам функциите, ама много мазна и неприятна личност е.

- apostapostoloff, предполагам визираш тиражите на поезия? Обаче, все пак, по-престижно е да ти го пусне издателство със съответната сигнатура, а не просто печатница, дето праска календари и менюта за ресторанти.
цитирай
26. rustam - Дрън-дрън
18.04.2017 16:44
анонимен написа:
само че Рустаме, след като изчезнеш от този свят, от теб няма да остане нищо, но виж от Валери Станков - ще има книги, и знаеш ли - те ще се четат, колкото и да ви е яд.


колкото е останал и Кръстю Пишурка, толкова и Валерката. В смисъл като нарицателно за "плодовитост" и манифактура.
цитирай
27. rustam - налиа,
18.04.2017 16:45
nalia написа:
дано ти се услади и живота:)


и задължително с канела!
ПП Ти поръча ли си книжката с автограф? Ама честно!
цитирай
28. rustam - Здравей, missana
18.04.2017 16:50
missana написа:
Ако ми е позволено да добавя, че някои "поети" вървят по стъпките на "поета" Божидар Божилов от близкото тоталитарно минало. В това няма чудно, защото един "поет"-кука /т.е. потомствен служител на ДС, внедрен в тоталитарно издателство/, епигонстващ двама известни съветски поети с овехтелия си "творчески" почерк, поради недостатъчната си образованост е приел на доверие закона на Хегел за количествените натрупвания и качествения скок. Такъв скок няма да има освен по начина, описан от покойния Николай Кънчев: "Делфинът скача от водата във водата. Човекът скача от земята във земята!". Упоменатият поетЧу няма да подобри нито Гинес-рекорда на Божилов, нито произодителността на "поета" Стоян Ватралов. Но с всяка следваща книжка ще убеждава всеки стойностен ценител на поезията у нас в принадлежността си към територията на поетичната яловост. На това някои казват харакири. Но добре е, че поне е публично.


Всъщност диалектическият закон интерпретира количествените натрупвания като качествени изменения, не непременно като скок.

От едно и също грозде, добрия майстор ще направи литър тежко вино, а манифактуристът ще се радва на 5 литра шира. А пък последствията от пиене на шира са добре известни къде водят!
цитирай
29. yotovvava - Рустаме бе, защо пишеш лоши неща за ...
18.04.2017 18:51
Рустаме бе, защо пишеш лоши неща за Валерий?Защо не се насладиш на неземната му божествена същност?
цитирай
30. yotovvava - и Канибалът се появи, здрасти по...
18.04.2017 18:54
favn56 написа:
и Канибалът се появи, здрасти полигораен шизофреник, няма начин да не се сдушите с Рустам

Валерий, само не се ядосвай, скъпи!
Аз те обожавам, Пепи също, ти си се коментираш и гласуваш сам, велик си, защо се тревожиш?
цитирай
31. yotovvava - Полигоре,
18.04.2017 18:56
kanibal написа:
favn56 написа:
и Канибалът се появи, здрасти полигораен шизофреник, няма начин да не се сдушите с Рустам


Чу, съкровище мое, да си в 2-3 часа през нощта в блога, както съм документирал, означава, че си толкова вманиачен, толкова виртуалният живот е изместил реалния, че си наистина луд за връзване.
кой стои в 3 през нощта тук, а слънчице?
Много тежко си болен, ама много.



И връзките на обувките на Валерий не си достоен да вържеш.
цитирай
32. yotovvava - Никакво дрън дрън, Рустаме.
18.04.2017 18:58
rustam написа:
анонимен написа:
само че Рустаме, след като изчезнеш от този свят, от теб няма да остане нищо, но виж от Валери Станков - ще има книги, и знаеш ли - те ще се четат, колкото и да ви е яд.


колкото е останал и Кръстю Пишурка, толкова и Валерката. В смисъл като нарицателно за "плодовитост" и манифактура.



Валерий е безсмъртен и ще го учат децата в училище!!
цитирай
33. min4o - Рустаме, пази се
19.04.2017 16:16
redabyss проявява нездрав интерес към мен.
Обеща, ако я изпецкам, да ми даде нейната книжка.
цитирай
34. rustam - Хахаха!
20.04.2017 10:38
min4o написа:
redabyss проявява нездрав интерес към мен.
Обеща, ако я изпецкам, да ми даде нейната книжка.


Пази се ти! Аз съм достатъчно ...обигран в тази сфера!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3808553
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив