Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2018 20:03 - магнетичен Главорез...
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 4980 Коментари: 37 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

  





Хубав си! Излъчваш магнетизъм,

много мъжко има в твоя жест.

Миг- магия. И с един цинизъм

сам си ставаш на късмета главорез.



Искаш ли пък после да захлупиш

свободата ми под похлупак,

повече дори не се завръщай,

камо ли да ме поискаш пак.

Р.К.

24 април 2005г., София

Из моя книга с лирика


ЗА ПИСАНЕТО НА ПОЕЗИЯ
Думи на редактора

Милена Иванова

Писането е като творене. Създаването на нещо ново е винаги акт на творчество. Боравенето с плътта на Творението - думите, задължава извършителя към самото творение, като го обвързва с необходимостта да изработи нещо също толкова изпълнено със съдържание, истинност и пълнокръвност, както е и оригиналът.

В такъв смисъл не е възможно да се пише “за себе си”. Човек винаги пише НЕ за себе си. Пише с тайната надежда да привнесе нещо към вече съществуващото и да го промени по някакъв начин. Промяната обаче не може да се извърши без човекът - авторът, да намери съмишленици - читатели. Само чрез съпричастието на “почитанието” може да се осъществи актът на поетично творчество.

  със съкр.



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorkapredatorka - и аз ще ставам..напУтеса..
26.05.2018 20:06
обменям опит..туй онуй..
покрай пенсийката..
инак не ми липсва хъс, и..лудост...
цитирай
2. ili4e - Тук професор Милена Кирова е казала всичко:
26.05.2018 20:08
http://nikyniky.blog/poezia/2016/03/20/za-edna-mente-poetesa-recenziia-ot-milena-kirova.1438437
цитирай
3. predatorkapredatorka - :)))))..Урок № 1
26.05.2018 20:09

Пиша това, което виждам

Мда, „поток на мисълта“. Ужасно много имена в световната поезия са го правили. Само дето имат чудовищен бекграунд от прочетени книги, ярък език и умело използване на алкохол и наркотици. Но ако искаш да пишеш нещо такова, излез в обедната почивка от досадната си работа и си надраскай в бележките на телефона нещо от сорта:

паркирани коли
къде са всички?
ужасно е
цитирай
4. predatorkapredatorka - Урок № 2 Липса на логика
26.05.2018 20:11

Идваме си на думата – това е също много честен подход. Много големи автори са го ползвали, но е важно да знаете, че Дейвид Боуи е писал много от късните си текстове, като е изрязвал думи и фрази от вестници и списания. Може ли да не са съвместими по род и число? Може. Може ли да няма абсолютно никакъв смисъл от написаното? Може. Може ли някой да търси невероятен смисъл и да величае автора, именно защото всичко му се струва толкова сложно и мъдро? О, да, може.

смърт на маса
магистрали
коя си ти
божествен екстаз
чанта само за 30 паунда
цитирай
5. predatorkapredatorka - :)))...№ 3 ..става горещо..
26.05.2018 20:13
Третият „метод“ е да сте чели Буковски много, но умственият и емоционалният ви капацитет да не позволява да се възползвате от това. Какво се случва тогава? Искате да пишете вулгарно, ама романтично…, ама все пак вулгарно…, но, нали, не прекалено. И ето – започвате да стихоплетствате за жени, които сте видели някъде. (Запознатите наричат това „мотива с минувачката“ – жена, която виждате веднъж, имате емоционален, макар и често малоумен порив към нея, а после нищо не се случва. Много е модерно!)

косата ти пада на кокалестите рамене
гледам те от упор в трамвая
сякаш мога да те застрелям
но ако можех
нямаше
цитирай
6. predatorkapredatorka - тук ще направя..кратка пауза,за да си взема Розето от хладилника..
26.05.2018 20:17

и да потърся..как да си сделкам „Супер Биография..“
приемам всякакъв род..щур..пардон идеи за релевантни / и ноторни, и ноторни
жореее..
цитирай
7. poliqor - http://poliqor.blog.bg/zabavlenie/2018/04/07/nepostijima-krasota-dju.1602796
26.05.2018 20:17
Красота!
цитирай
8. troina - ахаа...към края вървим, любими мои верни читатели..
26.05.2018 20:34
Епилог/
Сега опитай да напишеш нещо в този стил. Не се плаши, ако е пълен боклук според самия теб – много от авторите, които пишат така, също изобщо не си вярват. Номерът е да убедиш другите, че си велик. Помоли някой с 1000+ приятели във фейсбук да покани поне половината за поетичната ти страница там. Сложи някаква многострадална снимка, на която да не изглеждаш като соц чичак. После си направи четене в някое хипстърско местенце – малка книжарница, галерия или никому непознат бар.
И си готов.

binar/30904/how-to-write-modern-poetry
цитирай
9. predatorkapredatorka - :))) Ooh,poly..къде беше, май лъв? липсваше...
26.05.2018 20:40

да взема да те помоля за..малко частни уроци..
цитирай
10. predatorkapredatorka - ахъм..туk набарах май златна жила..
26.05.2018 20:43
Да си измислиш биография..на межд,Творец/ тва е за мен..таман;)

От известно време наблюдавам как някаква блогърка се изявява като доайен в родната ни литература. Рекох да попрочета за нея нещо. И ти да видиш. Била лауреат на наградата "Владимир Башев"
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Хаха!
26.05.2018 20:45
... тръгнала е Роса боса да наскубе магданоса,
а отзади и Мисана Чу-рката си малка хвана,
най-накрая – бос и гол – появи се и Простол,
туй е блоговата терца, цял ден тук се мандахерца!

Чу
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Хаха!
26.05.2018 20:47
... аз съм блогова маймуна, тъй ръждясала за мъж,
ах! – Простолчо ме целуна гола в цъфналата ръж,
щом Писан ми се нахвърли с дребничкото си пишле,
да го духат всички гърли! – не изглеждам твърде зле,
имам гъз кат табуретка – яка съм – отзад-отпред,
връткам се кат мажоретка: – Чу е мой любим Поет!

Чу
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - Хаха!
26.05.2018 20:49
... време е да се разголят Апростолчо и Мисам –
във СимьонуФци е пролет, да ме ближат, ще им дам,
както съм си загоряла – съхна цял живот за мъж,
ще ги гоня из квартала и ще викам: – Росо, дръж!

Чу
цитирай
14. predatorkapredatorka - мдам,стават грешки, леля била мъж, ама в некое прераждане, затва пЦува като..сиганка..
26.05.2018 20:50
8. rosiela - Естествено, че наградата "Владимир Башев" се присъжда
07.01.2017 22:00
на поети до 32 години. Тържествено ми бе връчена много преди да стана 32, психо-хахо! Аз не съм скокнала от рождение направо на тази възраст, качествена поетеса съм си от млади години! Чиба у левото ти бездарие!
цитирай
15. predatorkapredatorka - ее, тва изказва ..цялата Драма с две думички..
26.05.2018 20:53
– Росо, дръж!

Чу

не били така лесни тез рими,Валерийй
ноо,аз съм млада като леля ,ще се трудя, мъча и..науча..
само ЛюЛю да има...
цитирай
16. poliqor - Награда "Вл. Башев" - лауреати:
26.05.2018 21:01
Ето, тук са изброени всички български поети, отличени с нац. награда "Владимир Башев":
https://bg.wikipedia/wiki/%D0%92%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80_%D0%91%D0%B0%D1%88%D0%B5%D0%B2_(%D0%BD%D0%B0%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B0)
цитирай
17. predatorkapredatorka - 7. poliqor - http://poliqor.blog.bg/zabavlenie/2018/04/07/nepostijima-krasota-dju.1602796
26.05.2018 21:15
хохоохоохоо...

О да това е баба ми п**** и половина
тук е млада на 40 години
Къде я набара
цитирай
18. rosiela - Откога ти започна да разбираш от поезия, бабет?
27.05.2018 10:28
Откак завърши моите образования и имаш титлата " учен" или откак се възхити на молеца във Валерковата " поезия"2
цитирай
19. predatorkapredatorka - Боссеее, аз разбирам от мн.неща..имам 3 999 поста,а мога и повече.. чети..
27.05.2018 10:42
но, най вече от истината..
ти си безпомощно фалшива,лельо
и ти го..знаеш..
.......
не си чак толкова проста..хитра си, и упорита като русски влак..
безмислени мъки бих казала..
дано, ти стигат паричките на ЛюЛю..късно е за друго..
вж в тъпограмите..ставаш..винаги съм справедлива..
даже и между двамата ми сина..
което е ..амаа..многоо мн. трудно...
виж се, колко си долнаа..снощи решавам да те поздравя..
и след 5 мин, ти започваш отново да плюеш.по мен..
с огромни грозни клевети и лъжи..
Копукова, не съм имала...нещастието до сега,да срещна толкова грозни хора
като теб и Апостол, казвам го без никаква емоция...
ужасна съдба...
цитирай
20. troina - ето, колко ти е акъла../уж си духовна/ хаахах голяма си майтапчийка..
27.05.2018 10:50
rosiela написа:
Откак завърши моите образования и имаш титлата " учен" или откак се възхити на молеца във Валерковата " поезия"2



ти си паднала на устата си, просто плямпаш логореи, и т тъповати рими ..
това е злокачествен Бъг на мозъка..не се шегувам..
аз нямам титли..за кво са ми?
цитирай
21. predatorkapredatorka - блудкава си рос, затова си и сама.Мъжете разбират от Енергия..
27.05.2018 11:18
имаш претенциии,а дрънчиш на кухо..
от пусто в празно..
откак има НЕТ, всеки стана поет
това беше моята иДея на поста..
а ,не твоя безумен резил..
ако ти си Педагог,
щеще да усетиш досега..
защо Хората обичат и четат Валери, а ти висиш като мръсни гащи в ЛюЛю
защото ,той е истински..а ти фалшива..
няма нужда от мн.слова..
цитирай
22. saankii - :)))))
27.05.2018 14:53
Бабо Роси Я сподели
диплом за анималистична антропология
имаш ли
цитирай
23. rosiela - Баби, като ти жегна една искра колко си глупава,
27.05.2018 15:34
та цяла серия простотии лееш после, а аз си умирам от смях. И не само аз.
цитирай
24. predatorkapredatorka - :)))))
27.05.2018 15:35

О не ми липсва чувство за хумор Роси
Напротив мила напротив
цитирай
25. troina - баби росси,аз на твой терен ша те бия..на петобой...
27.05.2018 15:45


толкозз си ми..лесна и семпла..
айде ,бягай да четеш..

..имам 3 999 поста в 5 Профила, да давам ли линкове...
цитирай
26. marmalady - и за плагиат..не ставаш,
27.05.2018 15:53
а аз съм КРИТИК, и многоо силен Читател..
затуй..риташ на умряло ..
Моята Дума се чува..където и да съм..
приеми го..
цитирай
27. yotovava - бе да се смилим над Росетууууу, все ...
27.05.2018 16:08
бе да се смилим над Росетууууу, все пак ткава реклама прави на Валери, че еша си няма :))))))))))))

Росоооо, нали се обясняваше как наградата Владимир Башев ти я учредили и дали от училището, дето си завършила? Е тая награда не е ОНАЯ - за истинската Владимир Башев само може да сънуваш.
цитирай
28. rosiela - Ти видяла ли си такваз награда, та питаш, Валюту-у-у-у-у?
27.05.2018 16:34
yotovava написа:
бе да се смилим над Росетууууу, все пак ткава реклама прави на Валери, че еша си няма :))))))))))))

Росоооо, нали се обясняваше как наградата Владимир Башев ти я учредили и дали от училището, дето си завършила? Е тая награда не е ОНАЯ - за истинската Владимир Башев само може да сънуваш.

цитирай
29. rosiela - Бабито не спира да ... еволюира...
27.05.2018 16:35
marmalady написа:
а аз съм КРИТИК, и многоо силен Читател..
затуй..риташ на умряло ..
Моята Дума се чува..където и да съм..
приеми го..

цитирай
30. rosiela - Баби, да виеш и да не виеш,
27.05.2018 16:42
аз отивам на вечерно парти и те оставям в калта да си риеш. За там ставаш!
цитирай
31. yotovava - Росоооо, и ти не си я видела, клет...
27.05.2018 16:43
Росоооо, и ти не си я видела, клетнице :)))))))))))))))))))))))))))
цитирай
32. yotovava - Мдаммм, вечерно парти в някоя люлю-кочина :))))))))))))))))))))))))))
27.05.2018 16:44
rosiela написа:
аз отивам на вечерно парти и те оставям в калта да си риеш. За там ставаш!

цитирай
33. rosiela - Ще пийна едно шампанско и за тебе, некадърнице. На лукс- местенце отивам. Много ме веселиш!
27.05.2018 17:20
yotovava написа:
Росоооо, и ти не си я видела, клетнице :)))))))))))))))))))))))))))

цитирай
34. planinitenabulgaria - Изявите Ви в Блог. бг влизат в кагетория "Неинтелигентница".
27.05.2018 17:36
Във връзка с това и въпросът ми е от това ниво:
В блога се изявявала някякви свръххиперсуперсекси мацка, която пощурявала до такава степен мъжете, че те в невъзможност да се осъзнаят какво правят, те прониквали в началото на интимния контакт в нея и с трите си атрибута. Тя се хвалела с това на приятелкаите си с този факт, допълвайки че и тя от страст понякога заклещва красивите и надарени мъже. Така приятелките й започнали да я наричат г/жа Тройная, а специалистите - Товарищ троловаЯ.
Аз също проявявам интерес към тази хиперсекси мацка. Как да осъществя словеесни сношения с нея, които евентуално да преминат по същество?
В очакване на отговор Ви пиша плюс за постинга и гласувам за блога Ви.
цитирай
35. predatorkapredatorka - :)))))..Бай Коста Разсмиваш ме
27.05.2018 19:07

Завиждам ти на логореята
и високия дух
аплодисменти от мен
цитирай
36. predatorkapredatorka - бабе отивай на лекар...ужасно Смешна си тук
27.05.2018 19:20
33. rosiela - Ще пийна едно шампанско и за тебе, некадърнице. На лукс- местенце отивам. Много ме веселиш!
цитирай
37. predatorkapredatorka - Обади се на баба Кармела да си правите компания
27.05.2018 19:24
Росе Босева тези хора които обиждаш
Имат много приятели и почитатели във Фейсбук
аз ги чета редовно и ги наблюдавам
а ти имаш точно две или три приятелки
това се вижда на телевизора лельо
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1100719
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031