Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2008 18:14 - Генерален разпад
Автор: ivoberov Категория: Политика   
Прочетен: 10125 Коментари: 23 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Той, значи, бил разговарял той с разбойниците, за да ги помоли известно време да не правят зулуми. Да се кротнат за малко, докато влезем в Европа, пък после пак да правят каквото щат. Дело извънредно родолюбиво и национална отговорно значи бил извършил.  Също като лудия, дето влачел тухла, вързана на каишка. Пита го главният лекар : „ Ти какво влачиш, куче ли ?”„ Как така куче. Това е тухла” – отвръща лудият. „Аа, излекувах го значи” – мисли си докторът и го изписва. А лудият, вика, се обръща към тухлата: „Видя ли, Шаро, как го преметнахме… „  Та и Румен Петков преметна Европа. Станахме европейци, значи, благодарение на Руменпетоквите гяволъци.   Разбира се, на тия махленски локуми доста махленци могат и да повярват. Но дори и съвсем простоватите и доверчиви махленци би трябвало да се запитат като как така вътрешният министър отпочва тия широкомащабни и общонационално политически действия без знанието на президента и премиера.  Освен ако президентът и премиерът /особено премиерът/ не са някакви пълни мижитурки, които въобще не заслужават да бъдат осведомявани за каквото и да било важно, най-малко пък за разтърсващите изпълнения на вътрешния министър. И освен ако Румен Петков не осигурява пари за БСП, президента и премиера тъкмо благодарение на подмолните си връзки с престъпния свят. Или ако не разполага с някакви особени тайни от рода на „Петролгейт”, с които да ги разобличи и двамата.  И освен ако ония служебни взаимовръзки, които сплитат тъканта на българската държавност, не са вече дотам разнищили, че тя да замяза на прососурляк. Особено при Министерството на вътрешните работи. Правят в това министерство разследване разните служители и се добират до важни сведения. Но не докладват за тях на висшестоящите началници. Не докладват на заместник-министъра си или на министъра си. Не докладват на вицепремиера, на премиера и на президента си. Докладват на някакъв малък уж депутат от някаква малобройна парламентарна група на една партийка с незначително уж влияние. И разследваният попадат в прокуратурата не чрез МВР или управляващите, а тъкмо чрез този депутат.  Това обръщане надолу с главата на основни начала в служебните отношенията на едно силово министерство би трябвало сякаш да бъде порицано, а виновните – порицани, наказани, уволнени и разследвани. Но от друга страна, може пък да заслужават одобрение, награди, похвали и повишение. Защото има едно „мъничко” обстоятелство, което променя изцяло естествените взаимоотношения в силовото министерство.  То е, че следствието разкрива подкупност и престъпност не другаде, а тъкмо сред висшето началство на МВР.  И че това подкупно началство явно е покровителствано от вътрешния министър. А пък вътрешният министър явно се покровителства /поне засега/ от премиера.  И най-важното. Служителите,  генералите и офицерите от Министерството на вътрешните работи нямат никакво доверие нито на своите началници, нито на днешното българско правителство, но пък имат доверие на народен представител от малка опозиционна партийка. Това все пак може да се обясни и разбере. Но остава още една загадка. Как са се осмелили всички тези хора да пренебрегнат своите началници и да се доверят на депутати от опозицията, след като знаят, че ще бъдат разследвани, уволнявани, че и арестувани. Дали пък не са герои, готови да се пожертват заради висшата полицейска правда и свещената война срещу престъпността ? Едва ли. /Макар че всичко е възможно, дори някоя проява на смелост и почтеност./ Но много по-вероятно е да си правят една съвсем човешка сметка. Да преценят, че сегашните управници след година могат да станат бивши управници. А по някакъв начин във властта да влезе /ако има коалиционно правителство например/ сегашният, уж никакъв депутат от опозицията. В политиката всичко е възможно. А се знае също, че полицаите, които днешните управници решиха да тормозят, се ползват с тайната, че и не толкова тайна подкрепа на Бойко Борисов. И ако той дойде на власт сегашните изгонени от Министерството на вътрешните работи служители, ще се върнат там на бял кон, на бял мерцедес или на каквото там песе им се полага. Историята показва, че разстоянието от затворническата килията до министерската стая никак не е дълго. /И в двете посоки/.  Та така нещата се подреждат и всичко си идва на мястото. Но повечето хора в България, допълнително объркани от слепените за властта и олигархията медии, никак не могат да вдянат за какво иде реч. По славянски се чешат на определените за това места и си думат: „Леле, какви работи стават. То демокрацията била голям цирк”. А всъщност в цялата тая неразбория се провижда и нещо добро. Българската демокрация е проработила. Поне едно колело от механизма й се е завъртяло. Защото демокрацията предполага разделение, взаимно наблюдение и взаимен контрол /с изискване да се спазват съответните правила и отговорности/ между властите.  Когато отделните власти – законодателна, изпълнителна, съдебна и медийна, се сдушат помежду си, демократичното управление се изражда в олигархия. Най-вече ако гражданите гледат на властовите калимери равнодушно и овчедушно. Но властта на малцината, колкото и мощна да е, има едно много слабо място. Ако само една брънка от навързаните в олигархичен синджир служби и институции се изсули от общата зависимост и обвързаност,  то „калимерата „ се разтурва, а олигарсите тутакси се превръщат в оперативно интересни лица. Понякога за такъв пробив е достатъчна почтеността и смелостта на само един човек. Стига, разбира се,  той да има поддръжката на гражданското общество, или на опозицията поне. И за предпочитане опозиция, която може някой ден да дойде на власт. Защото какво би станало, ако нямаше никаква надежда управлението на тройната коалиция да бъде сменено. Ами Илия Илиев, или който и да било там офицер от службите никога по никакъв начин не би си позволил нито да разследва, нито да докладва за престъпленията на който и да било от своите началници. А началниците никак не биха се притеснявали да се сдушават с престъпния свят. Нито пък политическите управници, защото подкупността би била повсеместна, всеобхватна и вероятно неизкоренима. Такава, каквато е в много страни от Азия, Африка и Латинска Америка.  Ако пък коалицията падне от власт, то би било много смислено и народополезно сегашните властници да бъдат разследвани от всички държавни служби – прокуратура, Сметна палата, Държавен финансов контрол, данъчни власти, ГДБОП и какво ли не още. Така както беше разследван Костов. Би било не само смислено и народополезно, но също забавно и поучително. Защото всички правителства оттук нататък биха се сапикясвали, преди да се впуснат в далавери и завери, знаейки, че рано и късно ще отговарят за делата си. И няма да има нужда да лъжат който и да било европейски комисар или доктор, че не влачат тухла на каишка, а се борят с разбойници и подкупници. Още повече че комисарите и докторите не са чак толкова тъпи, колкото ги мислят нашите хитреци. Никак даже не са. И няма вечно да повтарят едно и също.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alexanderkolev - Да, "гражданите гледат на ...
31.03.2008 21:37
Да, "гражданите гледат на властовите калимери равнодушно и овчедушно". А са такива "гражданите" (ако въобще е подходящо в случая това понятие), защото нямат религия. Не знаят кое е добро и кое зло, какъв е смисълът на живота и какво значи да живее достойно човек. А не ги знаят тия работи, защото няма кой да ги научи. "Интелигенцията" ни (ако въобще е подходящо в случая това понятие) също няма религия и е също толкова "проста" (макар и по свой си начин) колкото и "простия" народ. "Не може слепец слепеца да води, защото и двамата ще паднат в ямата". Затова именно трябва да пишеш, Иво, защото ти си един от малкото хора, които могат да научат тоя народ, барабар с "интелигенцията" му, на нещо хубаво и смислено. Поздрави!
цитирай
2. анонимен - Разбрах, най-сетне, защо съм бил ...
31.03.2008 22:27
Разбрах, най-сетне, защо съм бил тъп и прост. Разбрах.
Нямам религия.
Не бия теманета.
Църквица нямам.
Черквица.
Затуй съм тъп и прост.
Затуй животът ми не е достоен.
Толоз години не го съзнавах, а днес получих просветление.
А можех да имам религия. Можех да не съм прост, можех да съм умен и образован човек.
Можех например да съм запаметил малко сури. Само няколкостотин.
Малко, но достатъчно, достатъчно за да съм вече образован.
Образова не де. Образован, че даже образуван.
И тъй като нямаше да съм вече тъп и прост, но щях все още да съм сред тъпи и прости, че дори и "интелегенти", щях да съм мъченик, страдалец, martyr и μάρτυς. И не просто щях да съм мъченик, страдалец, martyr и μάρτυς, а направо щях да съм шахид. И както подобава на всеки мъченик, страдалец, martyr, μάρτυς и шахид, водещ достоен живот (защото шахидите това им е заниманието), щях да потърся автобус, кафене, дискотека, пазар, в краен случай базар (нека е базар Inch Allah - Иво може да знае тази песен на Адамо), където да мога да стресна, разтърся, просветля, разпръсна, обогатя, обгазя, или казано простичко, да се взривя. Да се взривя, както се полага на всеки тръгнал по пътя на Аллах. Или не на Аллах. Е може и да не съм чак толкоз голям мъченик. Може да не се озова при n-на брой девици (с тенденция да клонят към n-на брой - х), може да се задоволя с няколко момченца.
А ако дори за момченца не ставам, поне ще мога като умен и образован човек да се боря с чудовищни престъпления - използването на контрацептиви и други подобни престъпления.

Иво, я научи този народ на нещо хубаво и смислено - не ни занимавай с политика, пиши как се прави пояс-бомба.
цитирай
3. alexanderkolev - Под "религия" имах п...
31.03.2008 23:15
Под "религия" имах предвид Християнството, което е основата и същността на Западната цивилизация през последните хиляда и седемстотин години и на Руската през последните хиляда.

Различните религии могат да имат доста различно понятие за добро и зло, но истината е една.

Между другото обаче, въпреки че между Исляма и Християнството има дълбоки и непримирими различия по основни въпроси, има и съгласие по поне един такъв въпрос - а именно, че смисълът на човешкия живот не е в личното обогатяване и земно доволство. Това обаче не се разбира от повечето хора с власт, пък и без власт, в България - поради недостатъчната им религиозност - и това неразбиране е един от изворите на корупцията, и въобще на злото, в обществото ни. Така мисля.
цитирай
4. анонимен - Даскалеску
31.03.2008 23:34
Поредното писание на г-н Беров , което просто е аксиоматично по своя замисъл и начин на изразяване .
Мога само да изразя своето уважение отново....
А на дежурния за сайта помияр , който тук предпочита да се изявява като анонимен , а не като ,,куку" ,,свд" , ,,момиче"и пр. , бих препоръчал да не се пренатяга много . Неговия пикаещ шеф ветър го вее , но помияра няма причини за безпокойство . В българия за помиярите винаги ще има храница .
цитирай
5. анонимен - от Любопитко
01.04.2008 03:41
Очаквах от Иво да напише нещо по-добро по този случай. Подобни статии могат да се прочетат по всичките ни независими медии. Не е ли странно? Дори и във вестник Атака . Там дори има убийствена статия. Не, че не ме е гнус от този вестник, но сега и той пее същата песен.
Мисълта ми е , че ако и Иво пише по този въпрос би трвябвало да влезе под повърхноста, ако иска да разлае кучетата(не тухлите). В смисъл например: Как така стана, че някак си организирано нападнаха част от мафиотския ни елит? А до сега не. Има ли нещо което ни убягва? Изведнъж някак си много хора и медии се загрижиха за чистотата на полититическия елит. И задумаха верни неща. Дори и най-мръсните се загрижиха.
цитирай
6. анонимен - а де!
01.04.2008 11:47
Съвсем по другому мисли Дачков. Не трябвало Атанасов да се реди до Ваньо Танев. Не му разбрах ясно логическата конструкция, ама това извежда в статиите си като червена нишка.
Както ченгетата се опитаха да изместят основното с второстепенното(не кво има на записите, а кой и защо ги е правил без санкция), така и Дачков привидя нещо крайно недопустимо в поведението на Атанасов. Беров също намеква, че ако дойде ББ на власт, ще има място за Атанасов, а другите ченгета ще се върнат на бял кон.
Бедни, бедни Атанасов! Що не го унищожи тоя диск, да си беше стоял на дирника, та да не предизвикваш гнева Дачков и Беров?
цитирай
7. анонимен - Дядо Ильо войвода
01.04.2008 12:55
За пореден път разбирам защо харесвам и уважавам Иво Беро!
В България, за съжаление, са малко хората като него!
Браво!
цитирай
8. анонимен - Коко
01.04.2008 15:40
Беров не ти правя евала но си пич!Не останаха кадърни ЧЕТНИ журналисти!Жив и здрав!!!!
цитирай
9. анонимен - посредствено
01.04.2008 20:02
написано, блудкаво и претенциозно. натрупване на думи, банални повторения на писани и преди неща-само трябва да сменим имената или случката по която се е упражнил автора /той сигурно предпочита да се пише АВТОРА/. умората на материала си казва думата
цитирай
10. анонимен - popravi se pi4
01.04.2008 20:09
А се знае също, че полицаите, които днешните управници решиха да тормозят, се ползват с тайната, че и не толкова тайна подкрепа на Бойко Борисов.
si4ko e napisano za da se probuta e tova izre4enie be pi4ove. tormozenite 4engeta sa na bat boyko a zada4ata na ivo e da vi zabalamosa i da vi gi probuta pokrai asia i latinska amerika[ i kaksi zabravil da spomene6 4e kostov ni6to ne ti e dal dazje 1 televiziika
цитирай
11. анонимен - Quest
01.04.2008 23:55
Поводи за размисъл:

В сегашния грандиозен скандал няма нищо, което вече не се е случвало:
- несанкционирано изтичане на секретна информация и дискети в ненадписани пликове пуснати "на ръка"
- срещи на водещи политици и министри с мафиоти - и Борисов го правеше като главен секретар, и цялото ръководство на СДС начело с Костов отиде на среща с Маргините и Сие и т.н.
- използването на СРС за частна употреба също не е прецедент. Скандали около "бръмбари" колкото искаш в най-новата ни история
- осветяване на лапкащи полицаи и преди е имало, то те са вече герои на банални вицове
- комунистическата наглост и непукизъм са ни също добре познати. Пикльо Фонтански е направо скучен в сравнение с предишните чугунени глави.


Популацията приема информацията кротко на салатка и ракийка пред телевизора. Даже и е малко тъпо, щото този филм вече го е гледала няколко пъти. И през ум не и минава да протестира камо ли да сваля правителството. Журналистите и политиците са тези, които вдигат цялата гюрултия и човек започва да се пита кой и защо ръчка с прът в курника. Определено не е ЕС - и те гледат цирка и мигат на парцали. Вярно е, че отправиха някакви забележки, но стана ясно, че продължават да вярват, че проблемът е вътрешен и страната трябва сама да си го реши. Така че не са те. Тогава кой?

Единият от отговорите е, че и родната мафия подобно на други си има своите фамилии (групи и групировки) и едните са решили да го начукат на другите. Явно не ги е страх, че с това клатене на лодката може да се стигне до нови избори. Мафията е овладяла цялото политическо пространство и на терена ще излязат само нейни отбори. В крайна сметка ще настъпи преразпределение на интересите, а ДСБ и дребосъците ще изпаднат зад борда.

Може и да има нещо друго. Това е интересният въпрос.

А това, че България е в разпад не е новина. Процесът не е започнал с началото на последния преход или на 9.9.1944 година, а доста преди това. И ще продължи още няколко години докато приемат Турция в ЕС и тя си прибере тези територии обратно мирно и кротко без да пукне и пушка - по пътя на свободното движение на капитали, хора и т.н.

цитирай
12. stoni - Да, Атанасов ще е. . . това е решено. . ...
02.04.2008 08:58
Да, Атанасов ще е...това е решено...но е и със съгласието на едно от крилата на БСП, което ще забие ножа и на двамата, след като им разчистят вътрешнопартйните трупове.
цитирай
13. vladyyan - Ситуацията наистина позволява ...
02.04.2008 14:01
Ситуацията наистина позволява написването на много по-сериозен материал. Но не за това ми е приказката.
Не зная, аз ли съм нещо сбъркан, или просто хората не могат да видят очевадни неща.
В една нормална държава, ставащото днес е наистина огромен скандал. Но както казва Куест, тези филми вече отдавна сме ги гледали и някак сме претръпнали. Въпреки всичко, новото издание има и един съвсем нов момент. За него ми е думата и честно казано съм удивен как ама никой не го коментира и някак си мина между другото. Става въпрос за разкрития щатен офицер от НСС Алексей Петров. Имаме напълно официално признание, е мафиотски бос всъщност е щатен офицер на специалните служби, т.е. мафията или групировките, както се наричат у нас, са напълно и официално институционализирани. Знаеше се, говореше се за генезиса, не малко е изписано, но всичко това остава в друга сфера някак си. Както се казва на съда са нужни доказателства. Доказателството излезе на бял свят от официално, по-официално. И какво - пълно мълчание и замазване.
Не знам - да се смея ли, да плача ли. Този факт е напълно равносилен на разкритие от типа - Ал Капоне бил специален агент на ФБР. При това потвърдено съвсем официално от шефа на ФБР. Абе хора, вие представяте ли си какво щеше да стане след едно подобно изказване. А тук си играем на шикалки с някакви запалки и разни селски хитреци. Никой ли не мисли, никой ли не вижда основното.
цитирай
14. gantree - @
02.04.2008 21:09
Напълно си прав, Влади. Новинката за Алексей Петров е наистина отвъд въображението, а това на никой не направи впечатление. Нямаше го изобщо в коментарите. Може би с изключение само на твоите.
Примерът ти с Ал Капоне и ФБР е напълно уместен.

Колкото до казаното, че "тези филми сме ги гледали" - айде, ако може, да не се съглася. Просто не е така. И с това, за ракиено-салатеното уж спокойно наблюдаване - също. Леко до гушата ми е дошло от лапацала, които напълно убедено правят такива всеобхващащи обобщения за едва ли не всички хора, целия народ и прочие. С последното не искам да обидя нито Куест, нито пък експертът по народопсихология Беров.
цитирай
15. stoni - Ха, не е направила впечатление. . . ...
03.04.2008 02:04
Ха, не е направила впечатление...няма такова нещо...напротив...всички млъкнаха!
Млъкнаха защото това е нов чорап за който никой все още не е готов да говори.Всички които са в час са наясно, че престъпността е организирана и под контрол на службите, но къде е нейната граница и кои са лицата е достояние само на посветените от целувалите ножа и пищола.И още нещо в игрите си служителите така са се омотали и оплели, че те са загубили реална представа кои са и колко са полицаи, и колко са бандити. Всъщност това им изгубване е станало не с влизането им в играта а поради неясното им съзнание за добро и зло, още с влизането им в системата.В България по принцип моралните норми са размазани до такава степен, че обикновените хора не са способни да се определят, дали са честни или нечесни, колко са нормални и колко ненормални, защото тези понятия са размити благодарение на омазването им прз последните 50-60 години.
Защо мълчи Б.Б?
Защото той ги знае тези неща и много от нещата бяха извършени с мълчаливото съгласие на професионалното ръководство на МВР и всички онези политици, които не се смятат за времено присъстващи в политиката.Мълчаливо се съгласиха с опита да се извива врат на престъпността с престъпни методи и средства и днес нещата са опрели в разплитането до тази линия.Преминаването и е много опасна и те го знаят.Заради това е този страх и това мълчание.Онова говорене за опасност от разпад на държавата е именно това. Изваждането на тези ризи вече ще е световна сензация а не само наша вътрешна си работа и преминаването и в България не може да стане с мълчаливо избиване на някой по така говорещ журналист, както в Руската действителност.
Мърлявия смотан министър, неспособен да си мотивира и намери способни хора да се противопоставят на омешаната организирана престъпност ходи на срещи и сключва зделки с полубандити полуслужители да му свършат работата с гаранции за протекции и политическа сянка....това се нарича мафия и нищо друго.
Представете си Ал Капоне служител на Елиот Несс а президента на щатите по онова време долноразряден доносник на някаква политическа полиция.Не можете да си го представите нали?
Обаче в нашата страна това е факт и няма как да се очаква нищо друго освен настоящата мътилка.
Докато държавността е в ръцете на онези служители от миналите години политическата власт е в ръцете на онази номенклатура, която ги подържа и реабилитира в действията си да заемат мястото и нищо да не вършат а единствено да се лично облагодетелствуват и разчитата на мълчанието, страха и неспособноста на хората България ще си гази в това блато.
Докато не се запали и възнесе един истинси и чист дух на нормалните и способни хора в онази територия ще се гази в такова блато, ще сме полу нормална полу бандитска страна.
Много скоро на останалите членове от ЕС ще и омръзне да ни дават последен шанс в която фаза навлизаме и с видими и невидими механизми ще започне да притиска и изпълнителната и законодателна власт, и нищо чудно да станем прецедент с първата страна от този съюз в изолация, защото ако не се намерят вътре решения да се променим това е следващия процес който ще протече.и никой няма да ни гони а просто ще се принудим сами да отказваме изпълненията на вече поети от нас ангажименти.Дори подкрепата на САЩ поради други проекти няма да е достатъчна да спре този процес.Просто ще се превърнем в място с военни бази от авгански модел за стратегически цели и нищо повече.
Така, че или трябва да се намери воля да се продължи и хората позволили си да лъжат и мажат за да си представят визажа благоприличен а чрез него и лицето, фасадата на държавноста такава каквато не е в името на някакво по голямо добро и да се пратят там където им е мястото и един път завинаги да се разбере, че между престъпника и нормалния човек съществува ясна, ясно видима и кристално чиста разлика.Такава каквато си я представяме и такава каквато я има в нормалния свят.
цитирай
16. анонимен - Алеко-Филмът наистина сме го гледали!
05.04.2008 16:07
Само че, сме го забравили.
На 14 януари 1994 бе проведена "ювелирната акция" в Белите брези. След която се изтъпани по националната телевизия тогавашният вътрешен министър (Виктор Михайлов). Който обясни на народонаселението, че срещата МВР - мутри се била налагала, защото мутрите се готвели да нападнат сградата на министерството.
Контактите мутри-комунисти са си съвсем естествени. От една майка са се пръкнали.
цитирай
17. alexanderkolev - Ето едно феноменално интервю на ...
06.04.2008 11:00
Ето едно феноменално интервю на Кирил Вълчев с Николай Георгиев, "директор на дирекция Главен инспекторат към Министерския съвет и секретар на комисията за превенция и противодействие на корупцията".

http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=240559
(Има връзка към звуков запис на интервюто.)

Мисля, че е точно по темата и ви уверявам, че си заслужава да се чуе! Ще научите много полезни неща за живота. Като, например, как разбираме, че навънка грее слънце и има ли човек на света, който да не може да бъде купен. А най-вече ще разберете що за хора ни управляват.
цитирай
18. vladyyan - Към 16
06.04.2008 17:11
Филмът изобщо не е същият. Много, ама много по-различен е. Като почнеш от формалното, че тогава се осъществяваше "оперативна" среща от хора стоящи доста по-ниско в йерархията, та стигнеш до смеенето на глас след изказванията на "обсадения" министър. Тогава нещата до някъде изглеждаха комични, сега са си страшни.
цитирай
19. анонимен - от гробаря
07.04.2008 15:00
Така щастлив съм отново да се завърна в блог пространството след кратко отсъствие. Щастлив съм да видя тук Даскалеску- стар мой приятел и съмишленик. Тоест аз съм негов съмишленик защото той е по голям от мен и е най добрия учител който познавам. Благодарение на него се доказах като име,но както и да е. По постинга на Господин Беров- Поздравлявам ви Господин Беров,за пореден път пишете на висота. Няма какво повече да кажа,ако имате въпроси и коментари към мен задавайте ги.
цитирай
20. анонимен - "За него ми е думата и честно ...
08.04.2008 17:44
"За него ми е думата и честно казано съм удивен как ама никой не го коментира и някак си мина между другото. Става въпрос за разкрития щатен офицер от НСС Алексей Петров. Имаме напълно официално признание, е мафиотски бос всъщност е щатен офицер на специалните служби, т.е. мафията или групировките, както се наричат у нас, са напълно и официално институционализирани."

Алексей Петров otpravi takiva smrazyavashti zaplahi, che i Piklyo fon Tan se stresna. Kakto pisa stoni, na nikoy ne mu se zahvashta nova odiseya, ne mu bwrka v kazata s layna, shtoto Petrov e oshte silen. Kato umre kucheto, togava shte mu vadyat noj, sega e oshte rano.

mnogo swm dovolna ot taka razraziliya se skandal.

#
цитирай
21. анонимен - Алеко за vladyyan
08.04.2008 20:00
Буквално повторение на сюжета няма. Тогава "държавните" мъже", участвали в срещата, са средни нива. Но, получили заповед от високите нива. След което....
Обърнете внимание на заглавието на статията на Домакина - Генерален разпад!
Не знам за Вас какво представлява изказване на трима представители на най-силовата институция в една държава - министър, главен секретар, директор на полиция. Можете ли да си представите в Германия, Франция, Шри Ланка и т.н. да се изтъпанят по националната телевизия хора, представляващи вътрешния ред в съответната държава и да обясняват на гражданите, че бандитите са много силни и могат да превземат сгради на държавни институции. Аз не мога да си го представя. И не желая да възприемам подобни "аргументи"
Вие , може би, имате по-голямо въображение.
цитирай
22. анонимен - http://mediapool. bg/show/?s...
09.04.2008 22:37
http://mediapool.bg/show/?storyid=138020&p=2#msgs

Гражданска инициатива „Справедливост” призовава всички честни българи на граждански протест на 11.04.08г., петък, от 17,30 часа на площад "Независимост" (пред Президенството) - "НАРОДЪТ СРЕЩУ МАФИЯТА".

podkrepyam!
#
цитирай
23. анонимен - http://mediapool. bg/show/?s...
09.04.2008 22:37
http://mediapool.bg/show/?storyid=138020&p=2#msgs

Гражданска инициатива „Справедливост” призовава всички честни българи на граждански протест на 11.04.08г., петък, от 17,30 часа на площад "Независимост" (пред Президенството) - "НАРОДЪТ СРЕЩУ МАФИЯТА".

podkrepyam!
#
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivoberov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7806905
Постинги: 207
Коментари: 8911
Гласове: 15102
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031