Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2015 21:00 - Реформаторска помия. Танц с комунистите
Автор: drugi Категория: Политика   
Прочетен: 2633 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 07.07.2015 10:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Чували ли сте за Борис Станимиров? Аз бях чувал това име, но не го свързвах с нищо. Е, днес го свързах ... с комунистите.
Въпросният другар се явява депутат от коалиция РъБ. По-точно казано, явява се настойчив активист на ДСБ. Т.е. жив костовист.
Още преди изборите на 5 октомври 2014 са ми ясни, че това са от най-подлите комунисти, но не го говорях постоянно. Не че нещо, ами имам много приятели, откровени демократи, които си мислят, че истината е в РъБ и не исках да ги обиждам, като им вра истината постоянно в очите.
Чат-пат, като прекалеше някой РъБ и аз изригвах, за да освободя напрежението, което ми трупаха.
Е, днес другарите от РъБ за пореден път ми показаха, че са комунисти.  
Въпросният интелектуалец Станимиров на собствената си стена като политик изпляскал една полюция - хвалебствие за Мая Манолова. Ставала била за Омбудсман.  
image
Представяте ли си? Мая Манолова ставала за Омбдусман. МАЯ?!?
Помните ли измамата Костинброд? Когато един телевизионен капут в тандем с какъв ли не човешки отпадък излъгаха целия народ. Помните ли, че заради тази гнусна измама моделът КОЙ (демек наглите комунисти) дойдоха на власт и спряха развитието на държавата за година и половина?
Помните ли КОЙ започна тази гавра с народа? Мая Манолова. Т.е. "острието" на червените, дето може само нагли словестни безсмислици да произвежда беше тази, която даде тон за траурния комунистически марш, който държа българския народ в плен година и половина.
И тая комунистическа прекрасница била подходяща за обществен защитник. Тази, която не само че постави начало на режима КОЙ, ами положи неистови усилия да го задържи на власт.
И не, другарю Станимиров, няма да ми се измъкнеш с кухи аристикратични фрази като политкоректност, аристократичност, модерност и т.н. По този начин можеше да излъжеш някоя балама, ако си беше напънал клавиатурата за някой никому неизвестен комунист, сврян в най-дълбокия ъгъл на пленарна зала.
Ама да лансираш острието на долния комунизъм, означава да се гавриш с всички пострадали от него.
Нямам съмнение, че РъБатите са комунисти. И не само заради колаицията им в Сърница. Приел съм, че са такива, но днес, въпросният, който, на всичкото отгоре, го раздава модерен патриот, ме извади извън нерви. 



Гласувай:
4



1. donangel - Яд ме е, но си 100% прав!
06.07.2015 21:24
Надявам се само тези, като този неадекватник, да са малко!
Но гледам, че и "Радан Кънев харесва това" :(.
И се чудя, за кой гласувах!
цитирай
2. staler - хм според теб маи герб не са "...
06.07.2015 22:05
хм според теб маи герб не са "комунисти"също?
цитирай
3. drugi - Чети внимателно!
07.07.2015 10:02
Постът показва мнението ми, че РъБ са комунисти!
цитирай
4. zaw12929 - През 1989 България имаше 1 милион ...
07.07.2015 12:54
През 1989 България имаше 1 милион партийни членове, като ги погледнем семейно- това за няколко милиона. Едни поколения си отидоха- техните потомци са тук. ВИЕ СЪЩО И РАЗДАВАТЕ ОПРЕДЕЛЕНИЯ. Краен сте , а за демократ- нямате търпение, но имате гордост. УВАЖАВАМ МНЕНИЕТО ВИ, МОГА СВОБОДНО ДА КАЗВАП СВОЕТО, БЕЗ ДА МИСЛЯ, ЧЕ КОИТО НЕ МИСЛЯТ, КАТО МЕН СА ГЛУПАЦИ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: drugi
Категория: Хоби
Прочетен: 2091375
Постинги: 824
Коментари: 2291
Гласове: 2201
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол